شهدای فامیل

یادواره شهیدان( شادلو -دره شیری-زارع -اخلاص مند-عالی مقدم-شادکار-بنی نجار)

شهدای فامیل

یادواره شهیدان( شادلو -دره شیری-زارع -اخلاص مند-عالی مقدم-شادکار-بنی نجار)

سلام خوش آمدید
شهید حمید رضا شادلو

شهیدحمیدرضا شادلو
نام پدر: غلام رضا
تاریخ تولد: 16-5-1347 شمسی
محل تولد: البرز - کرج
تاریخ شهادت : 27-10-1365 شمسی
محل شهادت : شلمچه
گلزار شهدا: چهارصددستگاه
البرز - کرج

پسر دایی شهید محمود دره شیری

 


شهید"حمیدرضا شادلو" در شانزدهم مرداد ماه سال 1347 در کرج پا به عرصه وجود نهاد. از همان دوران کودکی از استعداد خوبی برخوردار بود و در سن4 سالگی نماز را آموخت. دوران ابتدایی را در دبستان دین و دانش که در آن زمان از تربیت اسلامی بیشتری برخوردار بود، گذراند. دوران راهنمایی را در دبستان فاتح طی کرد و تحصیلات دبیرستان را در دبیرستان شهدای انقلاب به پایان رسانید. همزمان با تشکیل ارتش بیست میلیونی حمید عضو بسیج شده و در پایگاه حضرت قائم(عج) فعالیت داشت.
در سال 1363 در پادگان دستغیب کرج آموزش نظامی را فرا گرفت و پس از آن عازم جبهه های حق شد. اولین عملیاتی که حمید حضور داشت، عملیات بدر بود و آخرین عملیات کربلای5 بود.
حمید در این عملیات بی سیم چی یکی از گروهان های گردان علی اکبر از لشگر سیدالشهدا(ع) بود. عملیات کربلای 5 در تاریخ بیست و سوم دیماه آغاز شد و در جریان عملیات حمید مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و از ناحیه شکم مجروح شده و بر زمین می افتد و پس از مدتی به جرگه شهدا می پیوندد. وضعیت عملیات اجازه انتقال شهید به عقب را نمی داد. پیکرش مطهرش به مدت 63 روز زیر آتش بود تا اینکه در تاریخ بیست و هشت اسفند در اثر اجرای عملیات در آن منطقه و آزاد شدن آن، شهید حمیدرضا شادلو که از روی کارت بسیج شناخته شده بود به کرج انتقال داده شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی